Family....

Thursday 24 November 2011

My Best Friend....

Ni larr gambar BFF aku...aku kawan ngan dye ni sejak dri darjah 1 lagi tpi aku jumpa Aliaa larr dulu baru lah aku jumpa Amalin..lepas aliaa jumpa amalin dye terus lupa aku sediyh nyeww...biaselah mase darjah 1 mne lar tau ape2...x ambil aty pon...aku jew yg penyibuk..jdi org tengah katakann...aliaa pulak kasihan tengok aku duk sorang2 x derr kawan jdi dye kawan larr ngan aku lama kelamaan kite orang jadi bff ...nk tau lagi kene down sikit....

..Aliaa & Aku..

Amalin & Aliaa

Hah BFF sye ni  dua-duanyew PSS..jealousnyeww..sye cume penolong ketua kelas jeww...kat sebelah kiri tu pendiam sikit..nk ambik gambar pun susah...sye suke kawan ngan dye coz kalau sye ajak dye g manew2 mesti dye nak....yg  sorang lagi..dye ni pling rapat larr ngan sye...sye ngan dye ni asyik gaduh jeww..tpi dlm pergaduhan kami adew jugak lah gurau senda tu...minat masing2 x same sebenarnyeww....org kata kalau nk cary BFF tu kene sama dengan interesting kite...apew2 pun I love my BFF muahh!!! syg korang.

                                           ...A Friend In Need Is A Friend Indeed....

No comments:

Post a Comment